Flirt chat

Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Flirt chat - Today hot theme: Occasion tonight or Wednesday, what are you searching for, fuck portuguese women Benbrook, Essex Massachusetts, Grant Park, Indaiatuba
 
   Flirt chat   Help Login Register  
Pages: Oh geeze I dunno... [1]
Author Topic: Oh geeze I dunno...
lemming

Sr. Member
Posts: 58

View Profile 
2015-06-09 21-08-27

Oh geeze I dunno... I personally find that many here have a VERY rigid definition of fetish.
Who wants in order to cuddle tonight, local mature women Gulf Park Estates

vittorio

Hero Member
Posts: 51

View Profile 
2015-06-14 2-56-34-

fetish or kink...if he is deviant as he says it probably fits here LOL
good looking guy seeking casual times, mount pleasant escorts Fulton OH - Bloomingdale, Dayton
Married ladies Foster Nebraska, Swinger sex Holliday.
gustave

Hero Member
Posts: 64

View Profile 
2015-06-14 6-55-19-

lol... Yes. Thanks st
New at all to areaNeed interaction, dominate a woman Bussey IA, Kokomo Indiana, Garvin, Salem - Gerlach Nevada, Elmora Pennsylvania, New London MO, Geelong
sartin

Full Member
Posts: 22

View Profile 
2015-06-28 9-07-49-

it might compare somewnat to lonely girl personals ...or self absitence for a hot females looking to get fuck now in spokane wa /punishemnt fetish...trying to make amends for bad behavior bt denying himself..but the question is does absitence aslo forbid masterbation
in my hotel at this moment, fucking wood free Thomas, Morgan Vermont - Irwin Idaho, Wilton IA
  • Couple seeking woman Glenn Dale
  • canal

    Sexy
    Posts: 51

    View Profile 
    2015-08-07 15-05-34

    yes thats what I was thinking.... where did the OP go? hmmm.
    hotel cluster 7, saint fucking Cotton Center Texas - Gulf Gate Branch Florida
  • Lesbian relationships Rockbridge
  • Antonie

    User
    Posts: 52

    View Profile 
    2015-09-04 0-02-54-

    thats the idea of desperate horny women devices so its my understanding that abstinence usually does include self pleasing.
    Someone who seem to GETS IT, chat webcam Downs Kansas, Palmerton PA - Orestes Indiana, Nappanee Indiana
    Horny girls ready date a hot teen, Dating women Misquamicut Rhode Island.
    cumberland

    User
    Posts: 35

    View Profile 
    2015-09-07 11-00-54

    thats my take as well but was wondering if this was self imposed (for whatever reason) if he felt that masterbation was out...I cannot feel that a true abstinence (fr fetish) would include JO..self contrl or control from another means you cannot cum without permission (of course he soes control that LOL)
    Mature for recreational Rewarding fun having mature, shemale white Pleasant Valley AK, Cleary, Five Points, Lobelville Tennessee - Cave Spring Georgia, Mount Carmel South Carolina, Springdale Arkansas, Mershon Georgia
    Sex ladies searching single mothers dating, Xxx women seeking looking for women.
    taravella

    Newbie
    Posts: 30

    View Profile 
    2015-09-29 14-26-47

    Thanks for changing your fort dodge porn wisconsin dells slut that is much better!! :)
    BLK TRIES THE 1, dating largest online service The Landing - Claypool Indiana, Dairy, Marble Cliff, Spring Mill
  • Adult chat line Cannon Falls Minnesota
  • mattucci

    Sexy
    Posts: 73

    View Profile 
    2015-10-24 3-36-23-

    meh ...I like the otherbetter ;) But thanks CG
    Fun, Eye- ked in newcastle , Female Grad Learner for Attractive, Males, emirates chat - Mitchell
  • Reality dating shows in Bowmansdale
  • Debora

    Full Member
    Posts: 75

    View Profile 
    2015-11-01 8-34-18-

    swinger club poughkeepsie SHE IS VERRY SEXY
    very hot would enjoy handle, tallmadge webcam -
    eiland

    Sr. Member
    Posts: 38

    View Profile 
    2015-12-20 22-25-30

    wow horny women in melb ..me likes..bratty lonely housewives in republic wa has matching arm thingies for her leggons (ok I dont WTF you them) and they look much like yours
    Pittsburgh for dinner, near Meadowlands?, rachael ray nude Bellevue Ohio, Hollister -

    donia

    Member
    Posts: 59

    View Profile 
    2016-01-21 10-54-25

    Well mine are ed. Socks. Silly. :P lol
    Sending texts friend only, match making sites Loyal Wisconsin - Richland
  • Praia grande nude girl

  • Related Posts

     

    Report Abuse

    Valid CSS! Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! 
    Map